Stylizacja " Różowo-Serduszkowo "

Udostępnij ten post

Cześć, tak jak wczoraj obiecałam dzisiaj będzie mój PIERWSZY wpis na temat mody a dokładnie jednej z wielu moich ulubionych stylizacji na lato, wiem że pogoda już nie taka jak w sierpniu no ale.. może Wam się spodoba, będą dwie takie stylizacje, następnie już stylizacje JEŚIENNE, postaram się zdjęcia wykonywać w lepszych warunkach, lecz nie zawsze nam pogoda i czas na to pozwala..  Foty niestety będą robione przeze mnie, gdyż iż nie mam swojego fotografa ;< chyba że ktoś chętny to piszcie na priv Facebook . Myślę ze mi to wybaczycie i zrozumiecie.
Na zdjęciach głownie będę pokazywała ciuszki z danych sklepów, pod fotami znajdziecie linki do tej rzeczy i sklepu. Jeśli nie będzie gdzieś linku to napisze skąd. Nie zawsze to będą ciuszki z sieciówek, również będą to ciuszki z Second Handu ale firmowe, także będę pisać co jak i gdzie :D :D 

Więc to by było na tyle, teraz czas na kilka zdjęć:








Różowe szorty z wysokim stanem - F&F
Koszula w serduszka -  klik 
Buty - CCC 
Bransloetka - Avon 
Zegarek - niestety nie pamiętam ;/
Piersionek - z konkursu

10 komentarzy :

  1. dobrze zaczynasz fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu!
    Zapraszamy do nas, podobna tematyka: 2m-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Koszula jest urocza :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne! słodka stylizacja :*
    http://xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stylizację w których pojawia się róż. Jak najbardziej w moim stylu. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się koszula :)
    Zapraszam do mnie - www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to mało widać z tych zdjęć Twoją stylizację. Może warto zrobić kilka zdjęć przodem lub w lustrze. Ciekawa bluzka to rzuciło mi się w oczy od razu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zegarek, ale na pozostałych zdjęciach niestety nie widać dobrze stylizacji :(. Tak jak pisała Ania Górecka- może warto po prostu porobić zdjęcia w lustrze? Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń