Motywacja!

Udostępnij ten post

Cześć kochani  ! Dzisiaj przychodzę z postem motywacyjnym. Zacznę najpierw od tego co to jest motywacja.

Motywacja  stan gotowości do podjęcia określonego działania, wzbudzony potrzebą zespół procesów psychicznych i fizjologicznych określający podłoże zachowań i ich zmian. Wewnętrzny stan człowieka, mający wymiar atrybutowy.

Która z Was nie chciałaby wyglądać jak milion dolarów? Z pewnością każda. Dlatego nie ma co zwlekać i mówić „ od jutra zacznę”,  tylko mieć siłę dzięki której wytrwamy do końca i zrealizujemy swój zamierzony plan. 

Jeśli chodzi o mnie to bardzo często zaczynałam różne diety które kończyły się po krótkim czasie zazwyczaj efektem jojo. Jednak w końcu udaje mi się i jest coraz lepiej.

Przygotowania do diety i treningu.

Dieta.
Ułóż sobie odpowiednia diete i rozpisuj ją minimum na tydzień, nastepnie usuń z lodówki produkty które nie są w diecie – jednak do tego trzeba się zabrać trochę wcześniej i po prostu pozjadać te rzeczy i ich nie kupować. Kupuj tylko te produkty spożywcze które ma masz w diecie. Należy też zaopatrzyć się w pojemniki na żywność i wagę kuchenną.

Trening.

Wszystko to zależy od Ciebie czy chcesz chodzić na siłownie czy po prostu zaoparzyć się w domu w hantle, piłkę, karimatę czy nawet większe urządzenia takie jak orbitrek, steper czy rowerek. To musi być twój wybór. Jeżeli wybrałaś opcje siłowni to poszukaj odpowiedniej, kup karnet najlepiej z umową na cały rok lub na rozpisanie odpowiedniego treningu na minimum tydzień. Udaj się do sklepu i kup ubrania sportowe - przydadzą się dobre/wygodne buty. Co do bluzeczek najlepiej ćwiczyć w luźniej koszulce którą się już ma ale najlepsze są koszulki, topy czy legginsy wykonane z tworzyw naturalnych o dobrej cyrkulacji powietrza i fajnym kroju.


Jak przetrwać w postanowieniu do ćwiczeń?

Ćwicz dla siebie
 Trenuj stopniowo
 Nie stawiaj terminów
Bądź konsekwentna
 Nie patrz w przeszłość
Kup nowy strój do ćwiczeń
Kontroluj postępy. 

Na koniec trochę inspirujących obrazków!


Do dzieła Moje kobietki! 
Do następnego :*

20 komentarzy :

  1. No właśnie motywacja ... z nią bywa różnie :D raz człowiek ma zapał aby ćwiczyć a raz motywacja znika i kończymy na totalnym lenistwie :D
    Pozdrawiam :) http://centrumnakrancuswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku nie działają zdjęcia czy coś w tym stylu. Na mnie działa jak ktoś mi mówi "Nie uda ci się " . Wtedy jestem zdeterminowana i gotowa do działania a gdy już osiągnę ten cel będę mogła spojrzec w oczy tej osobie i z lekkim uśmiechem pełnym pogardy powiedziec "Słucham?Przepraszam właśnie osiągałam cel na co nigdy cię nie będzie stac" :)
    Super post :D
    Zapraszam!
    http://indywidualnie123.blogspot.com/2016/01/sesja-sklep-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz trzymam się na mojej diecie 4 dni. Dziś tylko zjadłam 1/4 czeko tubki :( haha
    Pozdrawiam oraz życzę powodzenia! :)

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :* Bardzo motywujący a najbardziej te zdjęcia na końcu od razu mam ochotę zacząć ćwiczyć :* A dzięki temu postowi jeszcze dzisiaj znaczne :* :*
    Pozdrawiam :*

    http://pisanedlasiebie.blogspot.com/2016/01/tag-sylwester-nowy-rok.html?m=1#comments

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post idealny na okres po świątecznosylwestrowy, bardzo fajne zdjęcia dodałaś ;) + bardzo ładny blog ;)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mega podoba mi sie wygląd Twojego bloga! Od ferii zaczynam znowu moją historię z siłowanią, poprzednią przerwała mi choroba, niestety ;c, wiec ten post dal mi do zrozumienia! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny design i miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wygląd, ja od dłuższego czasu postanawiam zacząć ćwiczyć ale nadal mi to nie wychodzi :( ale w końcu na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspirujący post, ja już od nowego roku zaczęłam ćwiczyć i żyć fit. :) Czuję się o wiele lepiej i jestem z siebie dumna, bo na siłowni idzie mi coraz lepiej. Pozdrawiam kochana! :*

    http://www.moniquerehmus.pl/2016/01/5-hair-products-to-try-this-year.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post. Z ta motywacją to bywa różnie ale może się uda
    Zapraszam do siebie
    http://amiandami1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zmotywowana jestem przez pierwsze dwa dni i na tym sie konczy :( ale zamierzam zabrac sie za siebie ponieważ po ciąży moje ciało się zmieniło na szczęście nie utyłam jedyne nad czym bede chciała popracować to ujedrnianie ciała. A co do diety z tym bedzie najgorzej bo moim najwiekszym przyjacielem jest czekolada ;)

    Zapraszam do siebie :)
    http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywacji mi nie brakuje, jedynie może czasu :) dążę do określonego celu i się nie poddam!
    Piękne zdjęcia we wpisie :)
    Pozdrawiam :)
    http://natalia-studzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam za bardzo kiedy trenować. Mimo tego, że bardzo chcę trenować boks. Dlatego jakiś zajęć szukam w weekendy :) Post motywuje i jednocześnie daje wskazówki jak zacząć jakikolwiek trening. Super! Dziękuję bo właśnie bardzo mi się to przydało :D
    Zapraszam od siebie :)
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo byla mi potrzebna taka dawka motywacji! Dziękuję. Zaraz idę ćwiczyć... ale najpierw muszę posprzątać w pokoju...
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspirujący post, ja już od nowego roku zaczęłam ćwiczyć :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. "Nie patrz w przeszłość" i "Nie stawiaj terminów" do mnie najbardziej przemawiają. Jeśli kiedyś zacznę ćwiczyć to w szczególności te dwie rady wezmę sobie do serca :>
    Zapraszam na moją stronę:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post :) Ja już ćwiczę od jakiegoś czasu :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń