Trzy stylizacje

Udostępnij ten post


Cześć kochane! Dzisiaj przychodzę do Was z trzema wiosenno-letnimi stylizacjami, połączonymi z nowościami ubraniowymi. Nowości ubraniowe: sukienka moro, ramoneska z futerkiem i pudrowy fioletowy crop top. Z góry przepraszam, ale zdjęcia będą robione w lusterku. ;<
Stylizacja Moro

Sukienka - Prezent  / Buty - Lovthes.pl
Czapka - Magia Zakupów / Ramoneska - F&F

Stylizacja sportowo - elegancka. Sukienkę moro zestawiłam z ramoneską, letnimi butami na koturnie + czapka ful cap. Jak wiecie lubię takie zestawy. Myślę że, jest to idealna stylizacja na ciepłą wiosenna i letnia pogodę. 

Stylizacja Elegancka 

Crop top - Prezent / Czarna mini - H&M
Czarny kapelusz - Magia  / Buty - lovthes.pl

Fioletowy crop top połączyłam z małą czarną i czarnym kapeluszem oraz butami na koturnie, które pojawiły się w stylizacji u góry. 

Stylizacja Black And Black

Ramoneska i leginsy - F&F / Buty - Kampania

Czarna ramoneska ze srebrnymi zipami i futerkiem, została połączona z czarnym crop topem, którego nie widać i czarnymi leginsami. Stylizacja na co dzień, do pracy czy na uczelnie.

Ps. Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale na raz następny będą robione z aparatu, więc będą lepsze. Dajcie znać czy Wam się podoba. Buziaczki. 
Do następnego 

22 komentarze :

  1. pierwsza i ostatnia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie nie przypadła mi do gustu, ale pozostałe są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka moro to sztos! też chce taką :D
    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wolę drugą! Moro lubię, ale ta sukienka kompletnie mnie do siebie nie przekonała. Trzeci zestaw to w sumie wiecznie widzę u swojej współlokatorki, więc nie było zaskoczenia :D Ale drugi jest naprawdę świetny! Szkoda tylko, że ja nie bardzo lubię sukienki, spódnice i tym podobne rzeczy. Ale przekonuje się do tego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje. 2 i 3 najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje :).
    Zapraszam do siebie http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia, szkoda tylko, że nie pokazałaś tego inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś przedatwila stylizację w trochę inny sposób, byłyby to na prawdę dobre outfity. Myślę, że jeśli popracujesz trochę będziesz miała super blog. Powozenia bo fajnie piszesz :) Zapraszam ☺😉
    http://nieczyporowska.blogspot.com/2016/04/czarna-kurtka-bomber-w-poaczeniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia stylówa najlepsza! ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się stylizacja elegancka. Robi wrażenie. :)
    Sukienka moro z ful cap'em jest naprawdę kozacka! Uderza w mój styl! :)
    Pozdrawiam
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka zdecydowanie dla osób o raczej szczupłej sylwetce, nie chcę nawet wiedzieć, jakbym ja w niej wyglądała... Wylewałoby się mi spod niej, aczkolwiek bardzo mi się podoba, na Tobie :) ciekawi mnie jakby wyglądała w połączeniu z tą czarną ramoneską z ostatniej stylizacji, choć stylistka ze mnie raczej marna :)
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest to do końca mój styl, ale przyznał, ze trzecia stylizacja wpadła mi w oko :) Nie jestem przekonana do butów z pierwszych dwóch stylizacji, ale reszta całkiem, całkiem :)
    Oby tak dalej, a będzie juz tylko lepiej :)
    Pozdrawiam z zimnej Irlandii,
    Eff

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia mi sie najbardziej spodobała sliczne buty :) a reszta to nie koniecznie w moim stylu

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne buty w ostatniej stylizacji pozdrawiam :* i stylizacje też świetne :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta 3 stylizacja. Ogólnie świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobały mi się stylizacje ale do sukienki ujęłabym czapkę i zmieniła buty :)
    Bardzo ciekawe stroje ;*
    Pozdrawiam...
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza stylówka morro najbardziej przypadla mi do gustu- jest rockowo, z pazurrrem i charakterem- absolutnic nic bym tu nie zmienila- jak najbardziej moje klimaty ! <3
    sukienka jest boska, ale na takimm zgrabnej figurze to normalne, że daje taki piorunujący efekt :D
    super calość :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga stylizacja bardzo przypadła mi do gustu! :D

    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I'm personally a big fan of worldendziii blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path
    clipping path service

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie zdecydowanie wygrywa trzecia stylizacja :) Ostatnio robiłam porządki w szafie, sporo rzeczy oddałam, także muszę wybrać się na jakieś zakupy i uzupełnić braki jakimiś fajnymi nowościami :) Dużo ciekawych ubrań w dobrych cenach widziałam na stronie https://wassyl.pl/pol_m_Nowosci-223.html, słyszałaś może coś o niej? Chyba się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń