LipStar

Udostępnij ten post

Cześć kochani <3 ! Dzisiaj wyjątkowo inny post, dokładnie będzie to post o bezinwazyjnym powiększaniu sobie ust, PRAWIE każda z Was marzy o pełnych ustach. Najlepszym rozwiązaniem jest "zabawka" LipStar, jest to metoda dzięki której przez zasysanie, powiększamy sobie usta na jakiś czas, pewnie ciekawi Was jak długo efekt uzyskany przeze mnie się utrzymuje,  no więc w moim przypadku koło 2-3h, lecz zawsze można go użyć ponownie i znowu na 2-3h cieszyć sie pełnymi ustami, tylko PAMIĘTAJMY trzeba uważać tego Z GŁOWĄ , bo można narobić sobie krzywdy w postaci siniaków bądź przez trzymanie za długo mogą być nabrzmiałe, a to nie o to w tym chodzi.  Do każdego zestawu zawsze jest dołączona instrukcja jak to cudeńko używać, także bez obaw. Również w internecie znajdziecie FILMIK - INSTRUKCJE OBSŁUGI ( KLIK ) .  Niżej dodam zdjęcia tego produktu oraz moje PRZED i PO użyciu Lipstar. Jest on dostępny na stronie ( KLIK ) bądź na allegro ( KLIK ) , co do ceny jest adekwatna do produktu. W pudełku znajdziecie 3 rodzaje, z różnymi wielkościami,  więc każda zajdzie odpowiedni dla siebie! Również jest dostępny w dwóch kolorach różowym oraz czerwonym i  nawet oferują wysyłkę za granice, więc z czystym sumieniem BARDZO POLECAM.








I jak Wam się podoba mój efekt?
Ja osobiście jestem strasznie zadowolona z mojego LEKKIEGO efektu <3
Pamiętajcie w SOBOTE jesienna stylizacja <3
Buziaczki  :*

23 komentarze :

  1. Jesteś bardzo ładna :) co do twojego nowego posta. Podoba mi się sposób w jaki piszesz i mija opinia o tych przedmiotach :) :
    Dobry sposób na powiększenie ust :) ale dla tych co chcą operacje plastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za miłe słowa! Też tak uważam :*
      Subskrybcja na YT poleciała <3 Super kanał!!

      Usuń
  2. im więcej recenzji tego przedmiotu przeczytałam tym bardziej mam ochotę go sama przetestować! namówiłaś mnie chyba :)) efekt śliczny, taki naturalny!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło i jak najbardziej polecam!
      Dziekuję bardzo <3
      Buziaczki :*

      Usuń
  3. Ciekawa recenzja :) Bardzo przyjemnie opisany produkt :)

    http://isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* czysta prawda o Tym produkcie
      Buziaczki :*

      Usuń
  4. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje!!! Efekt sporawy, chociaż uważam, że Twoje usta go nie potrzebują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dzieki mnie juz wiesz o produkcie :P
      Dziekuje za opinie :*
      Buziaczki!

      Usuń
  5. Faktycznie, efekt jest bardzo lekki, ale ja raczej nie użyję tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no to już zależy co i kto lubi ;D Ja ogólnie mam strasznie malutkie usta i jestem mega zadowolona z tego produktu bo spełnia moje oczekiwania w 100% <3.
      Buziaczki :*

      Usuń
  6. Widziałam filmiki na yt. Słyszałam, że jest jeszcze wersja jabłuszka. Może w końcu się do tego przekonam.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabuszka, pierwsze słysze ;o
      Warto, polecam!
      Buziaczki :*

      Usuń
  7. Świetna recenzja, wielu dziewczynom na pewno się spodoba :)
    http://fridayp.blogspot.com/ <-- Enjoy! :)
    Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może " chwilowo" ma się frajdę z powiększonych ust, ale konsekwencje mogą być dalekosiężne w postaci szybko pojawiających się zmarszczek mimicznych. Ja osobiście bym tego nie używała. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie chwilowe bo efekt utrzymuje się 2-3 h i ponownie można tego użyć tylko z mniejszym czasem tak 10 sekund i znów można cieszyć się pięknymi ustami, jeśli ktoś nie używa tego nagminnie to nic się nie zrobi. Buziaczki :*

      Usuń
  9. Bardzo fajnie opisany produkt efekt naturalny ale nwm czy ty tego potrzebujesz
    Choć ja nie mam zamiaru go używać dla innych ten post może być naprawdę przekonujący :)



    Http:// girlofshadows13.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za szczerą opinie!
      Wpadnę, buziaczki ;*

      Usuń
  10. ooo kurczę nie słyszałam wcześniej o tym :0 napewno wypróbuję... zapraszam do sb :) http://stylevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym sobie tylko narobiła siniaków :c
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam kupić i próbować ale nie byłam pewna, twój post mnie przekonał :D

    OdpowiedzUsuń