Kampania internetowa

Udostępnij ten post

Cześć Misie! Jak widzicie dzisiaj będzie post na temat KAMPANII INTERNETOWEJ (KILK) . Wiem że dosyć wcześniej go piszę, ale mam remont  pokoju i niestety nie będę miała dostępu do komputera ;( .  A teraz pokrótce powiem wam co i jak. Za każda rejestracje są kupony promocyjne np. Kupon powitalny, nie łączacy się z innymi kuponami - kwota 40zł, ale można ją użyć tylko OD kwoty zakupów 240 zł również za polecenie strony na facebooku i wysłanie znajomym na e-mail jest 80zł, także korzyści są fajne. 

Codziennie są inne marki z różną promocja np. -50%,  -70%, - 75% , wiadomo jest to ekskluzywna kampania więc rzeczy NIE BĘDĄ mega tanie, jednak idzie znaleźć coś dla siebie!  Polecam zajrzeć na strone link u góry :*   Sama nie wiedziałam że tam są tak ciekawe rzeczy. Ja osobiście kupiłam sobie buty z MY.E niestety na stronie już nie ma owej kampanii bo każda z czasem się kończy i wchodzą nowe. Ale mogę powiedzieć że jestem zadowolona i napewno jeszcze coś zamówię. Co do dostawy dosyć szybko przychodzi, także drugi raz polecam ;*

Moje futerkowe buciczki <3 
I Love Them <3






31 komentarzy :

  1. Ooo ciekawa opcja tylko szkoda, że kupon powitalny od takiej kwoty, średnio to zachęcające ale można spróbować :)

    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty ładne, tylko materiał niezbyt mnie przekonuje. Może kiedyś się przekonam ;)
    Zapraszam do siebie http://opsmybella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam przekonana, ale przyszły i jestem zadowolona ;D
      Wpadnę ;*
      Buziaczki!

      Usuń
  3. ^Myślę to samo co osoba wyżej, jeśli chodzi o materiał.
    Poza tym należę do osób, które niekoniecznie lubią wydawać duże kwoty, lubię oszczędzać, zaś za buty dałabym max 50zł. Zatem wszystko kupuję okazjonalnie, lub gdy coś mnie naprawdę "porwie".
    Poza tym bardzo podoba mi się design bloga, lecz sama nazwa jest niezbyt zachęcająca.
    Na koniec napiszę, że obserwuję c: Miłego dnia i zapraszam do siebie:
    ~subiektywna-sasha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za opinie!
    Ja za buty nie dałam nawet 50 zł, dlatego warto było kupić ;D
    Miło, wpadnę ;*
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty kupiłaś :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne trampeczki, bardzo Ci pasują :) Kolor genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty, tylko chyba jednak nie mój styl. Ten materiał mnie nie przekonuje :/

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dosłownie to samo też mnie materiał nie przekonywał ;D Ale jestem strasznie zadowolona że je kupiłam ;D ;D !
      Buziaczki!

      Usuń
  8. Bardzo fajne buty! Byle żeby się w deszczu nie zniszczyły:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;D ! Na deszcz mam inne buciki ;D
      Buziaczki ;*

      Usuń
  9. Super buty... ;)
    Ale nie wiem jak z materiałem? :)
    Z drugiej strony kupon promocyjny "na start" od tak wysokiej ceny... ;/

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D Co do materiału to sama nie wiem co to jest, bo na pudełku nie pisze a na stronie nie patrzałam, ale jest to przyjemny materiał i te włoski wgl nie wychodzą, więc jest dobrze :D
      No tak, ale zawsze jakieś kupony są i można korzystać ;)
      Buziaczki ;*

      Usuń
  10. Ciekawa jest ta kampania, warto skorzytać, może i ja się na cos skuszę. :) Śliczne buciczki. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie piękne ! ;)
    Zapraszam również do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne buciki!
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. great post
    Would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super buciki :)

    http://www.pozytywnypozytywny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne buciki *-*
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Superowe te "laczki" ;)
    slubneimpresje.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa sprawa z tą kampanią. Buty nie do końca w moim stylu, ale wyglądają super! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wyglądaą :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń