Nellu_Shop

Udostępnij ten post

Cześć Robaczki ! Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo ciekawym i zarazem uroczym sklepem Nellu_Shop. Sklep robi przecudowne kubeczki, poprawiające humorek. Tworzone są od serducha. Ponadto starają się sprostać potrzebom klientów i istnieje dogodna możliwość zaprojektowania swojego wzoru oraz widnieją co jakiś czas promocje z których można skorzystać i cudowny kubeczek kupić trochę taniej. Kubeczki są starannie zapakowane i wykonane z wysokiej jakości porcelany, są na każdą okazje. Urodziny, dzień mamy, taty, babci, dziadka, imieniny, walentynki. Na prawdę warto skorzystać. Dodatkowo przesyłka idzie szybko, co prawda ja dosyć trochę czekałam bo była zmiana loga i wszystko musiało zostawać pozatwierdzane, ale już mam swój idealny kubeczek!! Za który GORĄCO DZIEKUJE i SERDECZNIE POLECAM!! Z pewnością umili Mój/Twój cenny czas przy piciu herbatki bądź kawki.

Teraz pokaże Wam zdjęcia mojego kubeczka który udało mi się wygrać w konkursie. Dodatkowo w środku kubeczka znajdziecie mała karteczkę z informacja NIE ZALECANE JEST MYCIE KUBKA W ZMYWARCE„ – cenna uwaga.




Następnie kilka zdjęć z Fanpage.




Czyż nie są urocze? :D 

 Strony internetowe gdzie można złożyć zamówienie:



E-mail -  nellushop@gmail.com

28 komentarzy :

  1. Wooo śliczne kubeczki, ręcznie malowane widać.. i oryginalne. Kurczaki będe musiała sobie taki sprawić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubeczki są prześliczne, sama sprawie sobie taki w nowym roku :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczki są prześliczne, sama sprawie sobie taki w nowym roku :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie urocze. :) Napis najlepszy!
    Zastanawiam się nad kupnem.

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Genialne! Muszę zamówić coś dla siebie i narzeczonego :)

    Pozdrawiam, TieVeil.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o tym sklepie, dlatego tak bardzo kocham blogosfere. kubki są mega! Śliczne i niczym z tumblra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku świetne kubki, najlepszy ten na miniaturce! :)
    Nie wiedziałam nawet o istnieniu takiego sklepu. Myślę, że zainwestowanie w taki kubek będzie fajnym pomysłem na prezent. Śliczny design bloga. Obserwuję!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, mam swoją małą kolekcję wyjątkowych kubków, więc może skorzystam z usług tego sklepu ;) Pozdrawiam ;) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie kubeczki, dotąd nie słyszałam o tym sklepie, ale wydaje się być naprawdę fajny!
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kubki, najbardziej podoba mi się ten z napisem- Śpiąca królewna z kawą w ręku.

    http://carolainastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście śliczne kubki,a opisy na nich genialne!na pewno komuś kupię taki na prezent

    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne kubki! Z chęcią stałabym się posiadaczką takiego, zazdroszczę:)
    Pozdrawiam,
    http://falkoosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super kubki!
    Zapraszam do mnie daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie są te kubki, może i ja sobie takie sprezentuje, wyglądają ciekawie. :)

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj. Do 2016 chciałabym dobić do 600 obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kubeczek :) Świetny pomysł na prezent.

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kubki. Sama bym taki chciała ♡

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega mega mega urocze kubki! Zauroczylam sie *__* uwielbiam takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, kubki mega zabawne, umilą każdy poranek i dzień stanie się lepszy.! Ekstra!
    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/12/jeszcze-raz-go-zobaczyc.html
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubeczki są po prostu fantastyczne! Cudowne. Może sobie jeden zamówię ;)
    Obserwuję
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kubki, oryginalne :D
    Wpadniesz? ;3 Dopiero zaczynam! P.S. Wesołych Świąt! :))
    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kubeczki są naprawdę cudowne, z chęcią odwiedzę sklepik :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo oryginalne kubki, mogłabym dostać takie pod choinkę od mikołaja ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, jakie kubeczki. Chyba zamówię sobię na święta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam wcześniej tej strony :))
    Śliczny kubek! Pięknie zapakowany :D
    Wesołych świąt!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń