Sklepy Internetowe

Udostępnij ten post

Cześć, dzisiaj przychodzę do Was z tematem zakupy przez internet a konkretniej chodzi mi o ciuchy. Z tego co zauważyłam coraz więcej Polaków kupuje/licytuje przez Internet. Ja również jestem za tą formą zakupów, jednak większość dziewczyn jest za tym żeby przymierzyć zanim coś kupią, ja osobiście tego nie lubię, nie mam cierpliwości, wolę widzieć wymiary i jak wszystko się zgadza to zamawiam. Czasami bywają rozczarowania ale bardzo rzadko, osobiście miałam TYLKO jeden taki przypadek i teraz mam nauczkę żeby z tej strony nie zamawiać.  Na dole znajdziecie linki do sklepów z których jestem zadowolona i są godne polecenia. Ciuchy przychodzą identycznie takie same jak na stronie, a nawet lepsze ;D  

Linki do sklepów z których zamawiam <3 
POLECAM <3 !

Lilo-Shop-Online ( KLIK )


Stilove ( KLIK ) 


Yeah-Bunny KLIK )


Allegro KLIK )

Lovthes ( KILK )
Selfieroom KLIK ) 

Jeszcze na koniec kilka powodów, dla których warto kupować przez Internet:

* dostęp do ogromnej ilości produktów (w tym zagranicznych) bez wychodzenia z domu,
* oszczędność czasu, 
* kupowanie po okazyjnej cenie,
* brak kontaktu z nachalnymi sprzedawcami i dzięki temu – wielka swoboda i brak skrępowania przy oglądaniu i kupowaniu,
* możliwość poczytania opinii klientów na temat sprzedawcy i danego produktu  przed zakupem - na forach, portalach zakupowych, w porównywarkach cen itp.
* brak kolejek
* wszystko dostarczone do domu/ mieszkania

Kilka minusów:

* towaru nie otrzymujemy od razu, musimy czekać na dostawę, czasem kilka dni
* nie możemy dotknąć i zobaczyć na żywo produktów
* jeśli chodzi o obuwie brak możliwości przymierzenia w danej chwili 
* w razie niezadowolenia z otrzymanego towaru – konieczność pofatygowania się na pocztę i ponoszenia kosztów jego odesłania,
* jeśli ktoś zamawia ze stron zagranicznych, jakość ubrań może być gorsza niż oczekujemy.

A Ty robisz zakupy przez internet? czy raczej wolisz chodzić po centrach handlowych ?

38 komentarzy :

  1. Super!
    Yeah Bunny jest na prawdę godny polecenia! :) Sama z niego zmawiam i jestem bardzo zadowolona! :)


    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię kupować w sklepach internetowych, ale nie są one najgorsze :)

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam często zamawiam przez internet i rzadko kiedy zdarzają mi się takie niewypały. :) Yeah Bunny, to świetny sklep, uwielbiam tam zamawiać! *o*

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te sklepy! :D Yeah-bunny najlepszy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę chodzić po centrum handlowym. Nie dość że to moje hobby to również fajna forma spędzenia czasu np z przyjaciółką :)
    http://milaa-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie te sklepy, ale jednak chyba wole pochodzić po galerii :)

    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że dałaś linki do stronek ;) ja lubię chodzić po centrach handlowych, ale również zamawiam ciuchy przez internet, jednak zawsze mam obawę czy rozmiar będzie dobry

    http://llasthope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. yeah bunny jeszcze nigdy nie zamawiałam z tej strony. :)
    Ale wypróbuję. :D

    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/narzutka-floral.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego słyszałam o Yeah-Bunny ale jeszcze tam nie zamawiałam :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy przez internet są naprawdę świetne, bo niejednokrotnie można w sklepach online znaleźć dosłownie perełki. Muszę przyznać, że bardzo duża część mojej garderoby (głównie bluzy, sweterki, sukienki i t-shirty) pochodzą właśnie z internetowych zakupów.
    Jak coś, to ja kupowałam ze stronek: Magia Zakupów, Brooklyn Boutique, Fesswybitnie, Deezee i na każdej z tych stron są świetnej jakości rzeczy, godne polecenia :)

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio właśnie kupowałam przez internet. Na początku sie bałam, ale od kat dostaję ubrania, ktore mi mimo wszystko pasuja to jestem do tego coraz bardziej przekonana. Najważniejsze, zeby sie dobrze zmierzyć!
    Mam jeszcze pytanko. Jak zrobiłaś te takie kreski koło tytułu postu? Tez takie chcialam, ale nie mogę nigdzie znaleźć na to kodu, ani sposobu.

    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę jednak klasycznie przymiezac rzeczy żeby zobaczyć jak co leży;)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zakupy przez internet, ale tylko różnych dodatków lub książek. Po ubrania wolę się pofatygować do sklepu by sprawdzić jak dana rzecz na mnie leży. W końcu rozmiar rozmiarowi nie równy. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zazwyczaj kupuję przez internet, wielka wygoda, nie zawsze jest czas aby wybrać się na zakupy do centrum :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, sklepy internetowe są super pod względem różnorodności towaru , jest tam go dużo i możesz go dopasowac do swojego stylu. W sieciówkach wszystko idzie pod jeden styl i są te same rzeczy nic ciekawego zazwyczaj chociaz czasem trafia sie super rzeczy.
    Aczkolwiek ja nie kupuję często w internecie,bo jestem bardziej za tym aby dotknąć , zobaczyć.
    Więc czasem chodze do sieciowek ,a czasem nawet do second handow ,jednak kiedy znajde cos super w inetrnecie to kupuje nawet w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwilebiam sklepy internetowe :) Najbardziej lubię kupować buty na deezee.pl <3 i strona online H&Mu , kocham ! :)
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Robue zakupy w internecjir ale bardzo lubir chodzic po centrum handlowym z przyjaciolkq i wybierac nowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazwyczaj kupuję stacjonarnie,
    ale większa różnorodność wyboru ubrań jest w internecie.
    Pozdrawiam! :)
    http://olczixblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najgorzej jest właśnie z butami,bo z tymi rozmiarami to różnie bywa :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wolę kupować rzeczy przez internet :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Badz ostrozna - czasami perfekcyjne ciuszki moga okazac sie za male, za duze lub uszkodzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupuję praktycznie zawsze przez internet. Mam kilka sprawdzonych stron. Jeszcze nigdy nie było problemów. W moim przypadku, główną zaletą takich zakupów jest oryginalność ubrań. Nie znoszę gdy ktoś na ulicy ma taką samą rzecz jak ja >.<

    http://smiletoolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zakupy przez internet,ale w dobrym towarzystwie nie odmówię łażenia po centrum handlowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wymienionych przez Ciebie znam tylko allegro :D Post bardzo przydatny :) Nie działa link do Lilo-Shop-Online :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uważam że warto kupować przez internet, szczególnie w outletach gdzie są wyprzedaże zeszło letnich kolekcji. Ubrania są unikalne :) Ja planuję założenie własnego sklepu z ciuszkami, zastanawiam się nad reklamą tutaj. Ogólnie jest to na początku bardzo ciężki orzech do zgryzienia ale jak sklep już ruszy to można bardzo dobrze zarobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiedzcie mi czy nadal robicie zakupy w sklepach stacjonarnych? Ja w sumie zawsze jak chcę kupić jakieś ciuchy czy kosmetyki chodze do tego typu http://www.marywilska44.com/ galerii handlowych aby móc ubrania przymierzyć a kosmetyki sprawdzić przed zakupem. też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli chodzi o zakupy w sklepach internetowych, to ja najcześciej kupuje w ten sposób ubrania. Polecam wam w ich poszukiwaniu zajrzeć do tego sklepu https://byinsomnia.com/pl/72-bluzki-i-topy. Maja tu według mnie na prawdę atrakcyjna ofertę warta uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  28. O sklepach internetowych to można pisać i pewnie czasu by zabrakło tak się ta gałąź rozwinęła. Ja bardzo cenię sobie robienie zakupów w http://pl.aliexpress.com/category/39/lampy-i-o-wietlenie.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.639f4a2dEE07eA i jeszcze nie było sytuacji abym był w jakikolwiek niezadowolony z takich transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklepów internetowych jest tak dużo, że ja często nawet się gubię w jakim najlepiej jest robić zakupy. Chociaż mam kilka swoich ulubionych to oczywiście również odkrywam kolejne miejsca. Bardzo podoba mi się opcja śledzenia przesyłki https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek z której chętnie i za każdym razem korzystam jeżeli jest tylko dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście sklepy internetowe są bardzo ciekawe i jak dla mnie mogą się cały czas rozwijać. Tym bardziej, że teraz każdy z nas lubi płacić przelewami internetowymi co jest zarazem dość wygodne. Osobiście jestem zdania, że również płatność SMS Premium https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-mobilne/sms-premium-czym-jest-jak-i-kiedy-z-tego-korzystac/ jest jak najbardziej fajna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prowadząc własny sklep online, warto zadbać przede wszystkim o wygodną płatność dla klientów. Tutaj na pewno sprawdzą się usługi https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online Myśle, że ta oferta zainteresuje was równie mocno, jak mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze mogę dodać, że sklepy internetowe na pewno generują bardzo dużo przesyłek co jest oczywiście zrozumiałe. Polecam każdemu także przeczytanie wpisu https://www.sendit.pl/blog/rozwoj-e-commerce-przesylki-dostarczane-dronem o wysyłaniu przesyłek dronem.

    OdpowiedzUsuń